Όσο και αν το επίπεδο ποιότητας των έργων και διεργασιών είναι υψηλό, η διοίκηση του τεχνικού γραφείου ανελκυστήρων, δεν εφησυχάζει στη βελτίωση τους σε τομείς που αποφέρουν αξία.
Τέτοιοι τομείς είναι:
A. Το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών, δηλαδή:
- Η αποτελεσματικότητα και απόδοση των διεργασιών επικοινωνίας με τον πελάτη
- Η ποιότητα των διεργασιών εγκατάστασης και συντήρησης ανελκυστήρα
- Η αμεσότητα ανταπόκρισης στις βλάβες
- Η πρόληψη της ρύπανσης του εδάφους και του θορύβου
B. Η συνεργασία με τους προμηθευτές μας
- Δηλαδή η προώθηση νέων εφαρμογών και προϊόντων
Γ. Η τεχνογνωσία και το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων μας.
- Η πρόληψη των ατυχημάτων κατά την εργασία.
Η επίτευξη των παραπάνω πραγματοποιείται με:
- την οργάνωση και διαχείριση του οργανισμού κατά το διεθνές πρότυπο διαχείρισης ΕΝ ISO 9001:2000
- καθώς και με την συμμόρφωση του οργανισμού στην εθνική και κοινοτική νομοθεσία όπως ΕΝ 81.1 και ΕΝ 81.2.
|